poniedziałek, 9 maja 2016

Hopeless-Colleen Hoover-recenzja

Na początku działalności mojego bloga, chciałabym napisać dla Was recenzję cudownej książki, jeśli chcecie poznać moje opinie rozwińcie post :) 








  Na początek

     Jestem chyba ostatnią osobą na świecie która to przeczytała i chociaż słyszałam o niej już dawno, nie miałam ochoty po nią sięgnąć. Nie chciałam ostatnio totalnie czytać obyczajówek, myślałam, że nie lubię New Adult, to była wielka pomyłka. Więc co mnie zachęciło? Dziewczyny na grupie książkowej pisały jakie cudowne książki ma Colleen Hoover i absolutnie kazały mi coś od niej przeczytać. Akurat był Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich, więc kupiłam ją w cenie promocyjnej. Od razu zabrałam się do czytania.

   

Fabuła

     Siedemnastoletnia Sky nigdy wcześniej nie chodziła do szkoły, ale w tym roku postanowiła to zmienić. W szkole ma niezbyt pochlebne opinie, ale nie przejmuję się tym. Po szkole, spotyka Deanna Holdera, pierwszego chłopaka, który ją naprawdę pociąga. Chłopka najpierw się na nią patrzy gniewnie, potem próbuje flirtować, a na końcu prosi Sky o jakiś dowód tożsamości. Dziewczyna jest skołowana, ale chcę bardziej poznać Holdera. 


"Nie będę życzyć sobie idealnego życia. Rzeczy, które przewracają cię w życiu są testami, zmuszają cię do wybrania pomiędzy poddaniem się i leżeniem na ziemi, a otarciem kurzu i powstaniem jeszcze wyżej niż stałeś zanim zostałeś przewrócony. Wybieram stanie wyżej."

Moje opinie
     
     Po przeczytaniu tej książki nie umiałam się pozbierać, miałam takiego kaca książkowego! Wylałam litry łez. Czasem aż musiałam się zatrzymać, otrzeć oczy i dopiero wtedy czytać dalej. Chociaż nie uważam żeby ta książka była smuta, jest bardziej brutalna, bardzo prawdziwa, ale daje też nadzieję na lepsze jutro. Pokazuje, że miłość jest najsilniejszym uczuciem i potrafi pokonać wszystkie przeciwności losu. Autorka porządnie zaskakuję kilka razy, chociaż historia jest też czasami całkiem przewidywalna. 



Komu polecam, a komu odradzam?
     
     Książki nie polecam młodszym czytelnikom, gdyż zawiera ona kilka scen seksu, oraz jest bardzo brutalna. Wydaję mi się, że od 13 lat można ją spokojnie czytać. Nie ma ona granicy "do ilu lat", może ją czytać mama, siostra, a nawet babcia. Mężczyzną też powinna się spodobać, chociaż jest ona kierowana bardziej do kobiet.


Ocena na Lubimy Czytać:
10/10

4 komentarze:

  1. Nie jesteś ostatnią osobą, która przeczytała tą książkę, bo ja jeszcze tego nie zrobiłam (taki wstyd) ! No, ale cóż...Jakoś nie było mi z nią po drodze. Ale jeśli przez nią wylałaś hektolitry łez i wzbudziła ona takie emocje to muszę w końcu poznać historię Sky! Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nie było z nią po drodze, ale zostałam zmuszona i bardzo się z tego cieszę :D Czytaj jak najszybciej! :)

      Usuń
  2. Ja też już po lekturze. Książka również mi się bardzo podobała.Cieszę się, ze dolaczylas do grona blogerow ksiazkowych. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też już po lekturze. Książka również mi się bardzo podobała.Cieszę się, ze dolaczylas do grona blogerow ksiazkowych. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń